Park Forum 1106 | 5657 HK Eindhoven | Tel: +31(0)40-2348833
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

WE PROBEREN AL UW VRAGEN TE BEANTWOORDEN.

Hieronder een selectie van veelgestelde vragen aan ons.

Klik op een onderwerp en vervolgens op de vraag voor meer informatie.

Bestellen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Op deze website vind u boven in de menubalk een knop "offerte". Door deze aan te klikken komt u automatisch bij ons offerteformulier terecht. Vul deze zo compleet mogelijk in, en geef uw wensen zo duidelijk mogelijk aan. Wij streven ernaar u dezelfde dag nog een offerte toe te sturen.

U kunt ook een directe mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Probeer ook in deze mail uw wensen zo compleet en duidelijk mogelijk aan te geven en vergeet uw contactgegevens niet te vermelden.

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

De levertijd geldt na ontvangst van de bestanden. Zodra we uw bestanden binnen hebben, kunnen we uw bestelling in productie nemen.

Onze gemiddelde productietijd ligt tussen de 3-5 werkdagen.

De gemiddelde productietijd inclusief ontwerp is 7-10 werkdagen.

Maar doordat we alles in eigen huis maken zijn we flexibel, en zijn in overleg kortere levertijden mogelijk.

Welke afmetingen kan ik het beste doorgeven als ik een frame wil bestellen?

Bij de afmetingen voor een frameconstructie gaan wij altijd uit van de buitenmaat van het frame.

Wilt u de hele muur gebruiken voor de constructie, houdt dan rekening met het feit dat de muurbeugels ca. 2-3 cm uitsteken op de buitenmaat.

Zitten er standaard ringen in de banner of spandoek die ik bestel?

De banners van frontlit en mesh worden inderdaad standaard geconfectioneerd met een thermisch gelaste zoomrand waarin stalen spanringen zitten. Uiteraard kunnen we ook elke andere gewenste confectie verzorgen zoals tunnelzomen, schoonsnijden of het aanbrengen van extra ringen.

Bij andere materialen gebruiken we veelal ook andere confectiemethoden. Indien u twijfelt om welke confectie het gaat, kunt u deze informatie in de offerte terugvinden of contact met ons opnemen via 040-2348833.

Bestanden

Hoe kan ik mijn bestanden op een juiste manier aanleveren?

Wij ontvangen uw bestanden graag volgens de beschrijvingen in de aanleverspecificaties.

PDF Aanleverspecificaties

Indien u vragen heeft over de opmaak van de bestanden, dan kunt u contact opnemen met onze grafische afdeling via telefoonnummer 040-2348833.

Mijn bestanden zijn te groot om via de mail te verzenden. Wat nu?

Bestanden die te groot zijn om via de mail te versturen, kunt u via WeTransfer versturen. De site van WeTransfer is zeer gebruiksvriendelijk. Om direct naar deze site te gaan, klik hier:

WeTransfer

Worden mijn bestanden gecontroleerd voordat ze geprint worden?

Wij ontvangen graag een printklaar bestand dat uiteraard vooraf al goed gecontroleerd is door u.

Na ontvangst zal onze grafische afdeling uw bestanden controleren op kwaliteit, voordat ze naar de productie gaan. Als de kwaliteit van het bestand niet voldoende is, wordt er eerst contact met u opgenomen om u te adviseren hoe dit eventueel aangepast kan worden. Pas dan zullen we uw bestand in productie nemen.

Ik heb geen printklaar bestand. Kan ik bijvoorbeeld het logo en de tekst ook los aanleveren?

Ja, deze kunt u ook los aanleveren. Onze grafische afdeling hoort graag hoe u het voor ogen heeft en zullen het logo en de tekst tegen een kleine meerprijs voor u op de juiste plek op de banner plaatsen.

Ik heb wel een idee over hoe de banner eruit moet komen te zien, maar kan dit zelf niet maken. Kunnen jullie ook het ontwerp voor de banner voor mij verzorgen?

Ja we kunnen ook het ontwerp van uw banner verzorgen. Na overleg van de kosten hiervoor, hoort onze studio graag wat uw wensen zijn en waar u de banner voor wilt gaan gebruiken. Zij gaan hier dan graag mee aan de slag.

Als jullie het bestand voor mij ontwerpen, krijg ik dan eerst nog het ontwerp te zien, voordat het geprint wordt?

Ja, onze studio stuurt u een mail met de proefbestand van het ontwerp als deze hier klaar is. U dient deze proef zorgvuldig te controleren; wij zien uw antwoord graag spoedig tegemoet.

Bij akkoord zal uw order in productie worden genomen. Indien u wijzigingen heeft, kunt u reageren op uw mail of contact opnemen met de studio afdeling via 040-2348833.

Beschikken jullie over een fotodatabase waar ik een foto uit kan zoeken en mag gebruiken?

Onze studio heeft de beschikking over een grote fotodatabase waar wij foto’s uit kunnen kopen. Dus mocht u wel een idee hebben wat u zoekt maar zelf niet een juiste afbeelding tot uw beschikking hebben, dan kopen wij deze graag voor u in. Met als aanvullende service maken we van de foto een printklaar bestand met de juiste afmetingen.

Betalingen

Moet ik direct betalen bij het plaatsen van de bestelling?

Omdat al onze producten op maat worden gemaakt vragen wij u inderdaad vooraf te betalen. Zodra de betaling bij ons binnen is gaan wij direct over tot productie.

Verzending

Zijn de prijzen op de website of in de offertes inclusief verzendkosten?

Nee, de prijzen voor verzending worden altijd apart vermeld. U kunt uw bestelling uiteraard ook bij ons ophalen op het Park Forum 1106 in Eindhoven.

Als mijn bestelling vandaag via verzending geleverd wordt, hoe laat kan ik deze verwachten?

Heeft u aangegeven dat uw bestelling verzonden moet worden, dan wordt uw bestelling een dag voor de leverdatum verzonden. Dit betekent dat uw bestelling op de leverdatum voor 17.00 uur wordt geleverd.

Ik wil mijn bestelling voor 12.00 uur ontvangen op de leverdag. Kan dat?

Dat kan. Maar aangezien het dan om een spoedlevering gaat, vragen wij hier een meerprijs voor. Uw bestelling wordt dan voor 12.00 uur geleverd op de afgesproken dag.

Kan mijn bestelling ook in het buitenland afgeleverd worden?

Ja, dat kan. Voor de concrete verzendingskosten kunt u contact met ons opnemen. Houdt voor levering in het buitenland wel rekening met 3 tot 4 extra leverdagen, met uitzondering van België. Hier kunnen we net zoals in Nederland, de volgende dag leveren.

Overigen

Ik weet niet welk product het beste aansluit bij mijn wensen. Kunnen jullie me daarmee helpen?

Natuurlijk! Graag zelfs. Dit kunnen we op verschillende manieren doen:

Als het gaat om een specifieke locatie of om meerdere toepassingen voor een specifieke ruimte, dan kunt u het beste een afspraak plannen met een van onze adviseurs. Zij geven u graag advies en denken met u mee. Deze afspraak verplicht u tot niets en is geheel vrijblijvend.

Wilt u geen afspraak plannen, en toch goed advies? Dan kunt u het beste uw wensen zo duidelijk en uitgebreid mogelijk aangeven in het offerteformulier op de site of in een directe mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Of u kunt ons bellen voor direct advies. Wij zijn te bereiken via 040-2348833.

  • Heeft u geen antwoord kunnen vinden?

    Staat het antwoord dat u zoekt er niet tussen, of wilt u meer informatie ontvangen over een specifiek product? Neem contact met ons op via 040-2348833 of via het contactformulier. Onze adviseurs staan voor u klaar!

    Info aanvragen